قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

1400/06/16

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

مبلمان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون های داخلی است. یکی از دغدغه های خرید مبلمان معطوف به خرید پارچه مبل است، زیرا پارچه به تنهایی سهم بزرگی در زیبایی و ماندگاری مبلمان دارد. کیفیت و قیمت پارچه مبلی دو شاخصه اصلی است که هنگام خرید آن باید در نظر بگیریم. برای اطمینان از کیفیت پارچه مبلی روش های زیادی وجود دارد که در مقاله “همه چیز درمورد پارچه مبلی نحوه سنجش کیفیت را کامل توضیح داده ایم. ولی قیمت پارچه مبلی یک بحث جدا و مهم هست. عملاً قیمت بالا نشانه کیفیت بالا نیست و بالعکس قیمت پایین نشانه کیفیت پایین نیست. بعضی از کارخانه های پارچه مبلی برای ارائه پارچه مبلی با قیمت پایین تر محصولات خود را مستقیماً و بدون واسطه به بازار عرضه می کنند.

قیمت انواع پارچه های مبلی

امروزه پارچه مبلی با قیمت و کیفیت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شود و عموما قیمت پایین نشانه کیفیت پایین نیست. شاید قیمت پایین برای این باشد که مستقیما از کارخانه به بازار عرضه می‌شود و واسطه دیگری وجود ندارد. شما با خرید از تولیدکننده می توانید پارچه مبلی های ارزان را با کیفیت بالا و با قیمت کارخانه تهیه کنید.

قیمت پارچه مبلی ترک

پارچه‌های ترک از دیرباز طرفداران خودش را داشته است. اگر قصد خرید مبلمان سلطنتی را دارید به یاد داشته باشید که یکی از بهترین انواع پارچه در ساخت این نوع مبل، پارچه‌های یزد ایران است. حتی به‌نظر خود فروشندگان مبلمان این نوع پارچه برای مبل‌های سلطنتی حرف ندارند و جالب این که در بعضی از مواقع شاهد این هستیم که کشور ترکیه این پارچه را می‌خرد و در نهایت آن را به اسم ترک به فروش می رساند.
پارچه مبلی های ترک از کیفیت و قیمت نسبتا بالایی برخوردار هستند. تولیدکننده های داخلی برای صرفه جویی در هزینه های مصرف کنندگان، پارچه های با طرح های مشابه پارچه مبلی ترک و با استفاده از نخ باکیفیت تولید و با قیمت نسبتا پایین تری به بازار عرضه می کنند. مجموعه نساجیت در راستای صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان و با طراحی طراحان هنرمند توانسته است پارچه مبلی مشابه طرح های ترک تولید و به بازار عرضه نماید.

قیمت پارچه مبلی راحتی

برای مبلمان راحتی اکثراً از پارچه مبلی های ساده، چرم، مخمل، نانو و … استفاده می کنند. قیمت پارچه مبلی راحتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثل کیفیت پارچه مبلی، برند پارچه مبلی، تولید داخل و خارج بودن و… . پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال پاچه مبلی با کیفیت هستید، این مراحل را طی کنید:

با طی کردن این مراحل خریدی امن را تجربه کرده، مدت ها از پارچه مبلی  خود استفاده می کنید و از خریدتان لذت می برید.

قیمت پارچه مبلی نانو

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

متخصصان و مهندسان نساجی توانسته‌اند به پارچه ای به نام نانو دست یابند که یکی از پارچه های پرفروش بازار  است. این نوع پارچه با به کارگیری دانش و تکنولوژی نانو در تولید دارای خواص زیر است:

این ویژگی ها می تواند دلیل مناسبی برای خانم های خانه دار باشند تا پارچه مبلی نانو را برای مبلمانشان انتخاب کنند. اکثر پارچه مبلی های نانو ساخت کشور ترکیه هستند و در طرح های ساده و گلدار در بازار موجود هستند. اگر در منزل حیوانات خانگی دارید و همواره نگران آسیب دیدن بافت پارچه هستید، این مشکل توسط پارچه های نانو برطرف شده، زیرا کاملا در برابر سایش دست حیوانات خانگی مقاوم هستند. پارچه های مبلی نانو، به دلیل ضخامت پارچه و عدم کشسانی برای برخی از انواع مبلمان که نیازمند لمسه و کشسانی پارچه هستند، مناسب نیستند؛ اما برای مبلمان های ساده و مکعبی کاملا مناسب هستند.

قیمت پارچه مبلی مازراتی

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

ممکن است تابه‌حال اسم پارچه مبلی مازراتی به گوش‌تان خورده باشد. علاوه بر ماشین اسپورت، مازراتی نام یکی از انواع پارچه مبلی است که برخی آن را یک پارچه مبلی لاکچری می‌دانند. یکی از با دوام ترین و محبوب ترین پارچه ها در صنعت مبل سازی، پارچه مبلی مازراتی است.

بسیاری از مردم گمان می کنند پارچه مازراتی همان پارچه مخمل است، اما به یاد داشته باشید که سطح پارچه مبلی مخمل دارای ناهمواری بیشتری نسبت به پارچه مازراتی است.

قیمت این پارچه با توجه به کیفیت آن مناسب است و از این پارچه ها بیشتر در مبل های راحتی و مبل های مدرن استفاده می شود.

قیمت پارچه مبلی کتان

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

پارچه مبلی کتان از جنس نخ است و به صورت تار و پود بافته شده است. پارچه مبلی کتان در مقایسه با پارچه های گونی بافت، تار و پود ریزتری دارد، بطوری که نمای مبل را یک دست نشان می دهد و از دور تار و پود آن مشخص نمی شود.

پارچه مبلی کتان در مقایسه با پارچه های گونی بافت مقاومت بالایی در مقابل سایش و نخ کش شدن دارند. از جمله معایب پارچه های کتان لکه پذیری آن است، به طوری که آلودگی و لکه ها به بافت پارچه نفوذ کرده و سخت تر از پارچه های مخمل پاک می شوند. این پارچه ها قابل شستشو هستند و با شستشو تغییر رنگ نمی دهند.

قیمت پارچه مبلی مخمل ساده

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

اگر به دنبال مبلی لطیف هستید و آسان پاک شدن مبل برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما پارچه مبلی مخمل است. پارچه های مخمل سطح لطیفی دارند و به دلیل تراکم بالای مخمل، بسیاری از آلودگی ها به بافت پارچه نفوذ نمی کند و در سطح پارچه باقی می ماند. این خاصیت سبب می شود که لکه ها و آلودگی ها به راحتی از سطح پارچه پاک شوند. مجموعه نساجیت پارچه مبلی های مخمل با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می نماید. شما برای دیدن قیمت پارچه مبلی مخمل ساده و باکیفیت می توانید از طرح رومانتیک داخل سایت نساجیت دیدن کرده و به راحتی آن سفارش دهید.

قیمت پارچه مبلی مخمل >>

قیمت پارچه مبلی مایا

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

پارچه مبلی مایا، در دسته پارچه های چرم-پارچه قرار می گیرد و به دلیل دارا بودن ویژگی های پارچه و ویژگی های چرم از پارچه های محبوب بازار پارچه به شمار می رود. از دیگر چرم-پارچه های معروف در کنار مایا می توان به ملیتا اشاره کرد. هر دو این پارچه ها در بازار پارچه مبل شناخته شده و پر فروش هستند.

چرم پارچه ها مقاوم هستند و کیفیت بالایی دارند و بعد از کشیده شدن نمای بسیار زیبایی دارند. ضد لک و مناسب خانه هایی هستند که کودک دارند. طیف رنگی کالیته مایا، اکثراً متشکل از رنگ های ملایم و خنثی است که فرصت ترکیب با رنگ های بیشتری را می دهد. پارچه مایا برای مبل های ریلکسی و پفکی مناسب هستند.

قیمت پارچه سافت

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

به دلیل وارداتی بودن این مدل پارچه مبلی، قیمت آن متناسب با قیمت روز ارز متغیر است. پارچه مبلی سافت جزء چرم‌های پارچه‌ای و یکی از انواع جدید پارچه مبلی است. این پارچه محصول کشور چین است.
از مزایای پارچه مبلی سافت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این پارچه می تواند انتخاب مناسبی برای خانواده های پر جمعیت باشد که احتمال کثیف شدن و آسیب پذیری مبل در آن ها بالاتر است. از معایب این مدل پارچه مبلی می توان به محدود بودن رنگ و طرح بندی اشاره کرد.

قیمت پارچه مبلی طرح چرم

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

پارچه مبل طرح چرم که به آن چرم پارچه نیز گفته می شود نسل جدید پارچه های مبلی است که به تازگی در بازار ایران عرضه شده است. فناوری ساخت این پارچه ها در اختیار تعداد محدودی از کشورها قرار دارد. پارچه های طرح چرم تلفیقی از پارچه های مخمل با چرم مبلی هستند، به طوری که لطافت و راحتی پارچه مخمل و زیبایی چرم را دارند. از جمله خصوصیات چرم پارچه ها به شرح زیر است:

قیمت پارچه مبلی هانزو

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

 این پارچه در بازار با قیمت های گوناگون یافت می شود و این اختلاف قیمت به خاطر مواد به کار رفته برای تولید آن است. پارچه مبلی هانزو با رنگ بندی متنوع و طرح چرم و پارچه یکی از پارچه های پر طرفدار برای مبلمان راحتی و مدرن است. این پارچه در حال حاضر جزء نسل جدید پارچه مبلی به حساب می آید و بسیار پرطرفدار است. ویژگی های پارچه مبلی هانزو به شرح زیر است:

قیمت پارچه مبلی چوپر

قیمت انواع پارچه مبلی و عوامل موثر بر آن

یکی از پارچه های شناخته شده در بازار، پارچه مبلی چوپر است. این پارچه از لحاظ بافت شباهت زیادی به پارچه مسکو دارد و بافتی بسیار نرم و لطیف دارد. قیمت پارچه مبلی چوپر نیز همانند دیگر پارچه هایی که از چین وارد می شوند، تحت تاثیر قیمت ارز است. پارچه چوپر بسیار بافت محکم و تراکم بالایی دارد.

منبع:nasajit.

برای دیدن انواع پارچه های مبلی و قیمت آن ها اینجا کلیک کنید.

  نظرات