انتخاب رنگ و طرح مبل و پارچه مبلی

1400/06/14

انتخاب رنگ و طرح مبل و پارچه مبلی

دغدغه ای که اکثر خریداران مبل دارند انتخاب طرح پارچه مبلی است و معمولا این سوال را از خود میپرسند : چه رنگی انتخاب کنم که دیزاین خانه شیک باشد.

طرح پارچه مبل

اولین مشکلی که اکثر افراد در خرید مبل دارند انتخاب طرح پارچه مبلی است زمانی که کالیته پارچه را مشاهده می کنند مخصوصا پارچه های گل دار مبل های کلاسیک و مبل های استیل، قابلیت انتخاب را از دست می دهند انتخاب طرح گل بسیار مشکل تر از رنگ مبل است.

اما اگر بصورت کلی بخواهیم راهنمایی کنیم گل های شلوغ و پر کار برای فضای های بزرگ کاربرد دارند در صورتیکه فضای شما کوچک باشد فضای خانه شما سنگین و منزل شما کوچکتر دیده خواهد شد. حالا اگر همین مبل را با پارچه ساده تر و روشن تر سفارش دهید فضای منزل شما باز می شود.

پس انتخاب گل و رنگ  پارچه مبلی،  اهمیت بسیاری  در فضای منزل شما دارد. رنگ نمای چوب نیز بسیار تاثیر گذار است،پیشنهاد ما انتخاب  ورق طلا برای مبل کلاسیک و مبل  استیل است که در تصویر بالا نکته هایی که عرض شد واقعا مشهود است

برگشت نور پارچه مبل

موردی که اکثر خریداران مبل با آن مشکل دارند برگشت نور و فضای گالری مبل هاست. گالری های مبل معمولا برای جذابیت نور یکدست ندارند و نور را متمرکز  بر روی برخی از ناحیه های مبل می کنند. برای اینکه انتخاب درستی از کالیتها داشته باشید حتما در مکانهایی با نور یکدست قرار بگیرید

برگشت نور برای مبل راحتی نیز وجود دارد مبل های راحتی اصولا از پارچه های ساده استفاده می کنند و مشکل، کمی تفاوت رنگ است و مانند مبل های استیل و کلاسیک مشکل آفرین نخواهد شد.آخرین دسته مبل تختخواب شو  که به دلیل دمه دستی بودن و هزینه پایین خریدارن حساسیت زیادی ندارند ولی در کل مانند مبل های راحتی هستند.

منبع:پارچه مبلی آسا

  نظرات