درباره پارچه فوتر و ویژگی های آن

1400/05/10

درباره پارچه فوتر و ویژگی های آن

پارچه فوتر نوعی پارچه است که در دسته الیاف طبیعی قرار گرفته، خوب است بدانید این نوع پارچه را با نام پارچه های نمدی نیز می شناسند، در تهیه این پارچه ها از پشم استفاده شده است. این پارچه ها ضخیم هستند و به دلیل ضخامت زیادی که دارند، برای دوخت لباس های زمستانی بسیار مناسب می باشند.

درباره پارچه فوتر

این پارچه دارای کیفیت بالایی است، اما برای حفظ این کیفیت لازم است برخی عوامل مانند درصد پشم، دیگر الیاف تشکیل دهنده پارچه و درصد استفاده از این الیاف و نوع بافت پارچه به خوبی رعایت شوند، فوتر در انواع مختلف در بازار موجود است و افراد می توانند به سلیقه خود فوتر ساده، فوتر طرح دار، فوتر استریج را در رنگ بندی جذاب و متنوع تهیه نمایند.

ویژگی های پارچه فوتر چیست؟

در تهیه پارچه فوتر از درصد پشم بالا استفاده می شود که این موضوع سبب ضخامت این پارچه ها می گردد. به طور حتم شما هم برای خرید اگر به بازار مراجعه کرده باشید، انواع پالتو فوتر را در رنگ ها و طرح های مختلف دیده اید. حتی جنس برخی پارچه های فوتر بسیار با کیفیت تر از بقیه است که به دلیل استفاده از درصد پشمی است که در تهیه این پارچه مورد استفاده قرار گرفته است.

پارچه فوتر به دلیل ضخامت بسیار خوبی که دارد، هوای سرد را در بین الیاف خود حفظ می کند و باعث می شوند فرد گرم بماند و احساس سرما نداشته باشد.

به طور خلاصه برخی از ویژگی های پارچه های فوتر به شرح زیر می باشد:

  • پارچه های فوتر از ضخامت زیادی برخوردار هستند.
  • این نوع از ارچه ها در برابر سرما از مقاومت بالایی برخوردار هستند.
  • پارچه های فوتر به دلیل داشتن الیاف طبیعی از قدرت تنفس بالایی رخوردارند.
  • پارچه های فوتر دوام و استحکام بسیار خوبی دارند و اگر پالتویی از این جنس به تن کنید، خواهید دید که ایست بسیار خوبی نیز دارد.

ویژگی های پارچه فوتر

سخن پایانی

اگر به دنبال پارچه ای هستید که برای دوخت پالتو و لباس زمستانی مناسب باشد، زیبا باشد، گرم باشد و دوام خوبی داشته باشد، ما به شما پارچه فوتر را توصیه می کنیم. این نوع پارچه در بازار در رنگ بندی متنوع به وفور یافت می شود.

  نظرات