پارچه ای که مشکل بوی بد عرق را برای همیشه حل می کند

1400/05/05

پارچه ای که مشکل بوی بد عرق را برای همیشه حل می کند:

پارچه لباسی”ضد بو” را به بازار ارائه داده که با استفاده از پارچه ای به نام Prema ™ علاوه بر نرمی ، با دوام و کاملا سازگار با محیط زیست تولید می شود.

پارچه ای که مشکل بوی بد عرق را برای همیشه حل می کند:

لباس ها بعد از شستشو هنوز هم می توانند بو داشته باشند زیرا باکتری های موجود در عرق ممکن است در پارچه گیر بیفتند و با استفاده از مواد شوینده سنتی به سختی از بین بروند. یک بیوشیمیست به اسم مگان اودینگز بعد از اینکه از دور انداختن لباس خود به دلیل بوی بد آن ها خسته شده بود تصمیم گرفت فناوری جدیدی را برای تولید پارچه ای نرم ، با دوام و مهمتر از همه “ضد بو” تولید کند که با معیارهای حفظ محیط زیست نیز سازگار باشد. او پس از همکاری با چندین تولیدکننده پارچه ، نخ و متخصصین ضد میکروبی به مدت حدود سه سال ، دقیقاً به همان چیزی دست یافت که به دنبالش بود، پارچه‌ای با نام تجاری Prema™. Accel Lifestyle و با مدیرعاملی خود ادینگینگ به عنوان بنیانگذار. اخیراً وی یک خط تولید محصولات پریما راه اندازی کرده است که در آن از پنبه Supima و پلی استر مخلوط شده و یک ماده ضد میکروبی مخلوط با ترکیب نقره – پلی استر که جزو اسرار تجاری است در طول تولید این نخ وجود دارد. همچنین استفاده از پنبه Supima به دوام ، نرمی و حفظ رنگ در پارچه کمک می کند.
طبق گفته این شرکت ، پرما در وهله اول از ورود باکتری های بد بو جلوگیری می کند. استفاده از نقره، رشد باکتری های ایجاد کننده بو را با تمرکز بر باکتری های گرم مثبت و گرم منفی مهار می کند. کلیه مواد تشکیل دهنده آن در آژانس حفاظت از محیط زیست ثبت و فرموله شده است تا بر روی پوست لطیف و نرم و سازگار با محیط زیست باشد. این پارچه تحت آزمایش سایش و ضد میکروبی گسترده قرار گرفته است. تست های پوشیدن لباس هایی ساخته شده با این الیاف به خوبی سپری شده به طوری که در طی آن علاقه مندان به تناسب اندام ماه ها این لباس ها را پوشیدند و با شستشوی هر چند هفته یکبار بدون هیچ بوی بد و آزاردهنده ای از آن ها استفاده کردند. علاوه بر این این پارچه ها برای کاهش ایجاد کلونی در برابر استافیلوکوک اورئوس ATCC 6538 و کلبسیلا پنومونی ATCC 4352 مورد آزمایش قرار گرفتند.
این فناوری در مقابل شستشو مقاومت زیادی دارد زیرا در مرحله تولید نخ پروسه ای اعمال می شود و به گونه ای طراحی شده است که برای ماندگاری طولانی مدت لباس باشد. خط اولیه تولید آن شامل شش مدل متنوع به رنگ های سیاه و سفید است و اخیراً دو خط تولید شامل Accel Lifestyle City Slick Crop Hoodie را برای زنان و Hoodie Urban Zip برای مردان به تولیدات خود اضافه کرده است. این شرکت قصد دارد تا در بهبود فناوری ضد بو از سایر علوم و تکنولوژی ها برای ادغام این روش با پارچه استفاده کند تا بو، پاکیزگی و عملکرد را همزمان در محصولات بعدی خود بهبود ببخشد.
ادینگز گفت: “در حالی که محصولات ضد میکروبی دیگری در بازار وجود دارد ، دیگر به سراغ هیچ کدام از آنها نمی روید.” وی گفت: “داشتن فناوری ضد میکروبی در پارچه تعبیه شده بسیار مهم است. همچنین حائز اهمیت است که در ساخت هر قسمت از پارچه پرما از هیچ نوع مواد مضری استفاده نمی شود. ما یک شرکت اخلاق محور هستیم و من شخصاً از هر بخش تولید و نیز از تجهیزات برش و خیاطی دیدن کرده ام تا مطمئن شوم که فقط با یک زنجیره تأمین اخلاقی کار می کنم.
ادیینگز اضافه کرد: “همچنین ، پارچه های ضد میکروبی از الیافی ساخته شده که بهترین کیفیت را داراست و با خلوص 100٪ ساخته شده است.” “این بسیار مهم است که ما از بهترین پنبه دنیا یعنی Supima استفاده کنیم به گونه ای که برای بوی بد عرق و عملکرد راحت نیز بهینه شده است.”

  نظرات