چگونه بهترین پارچه رویه را برای مبل خود انتخاب کنیم؟

1400/04/26

چگونه بهترین پارچه رویه را برای مبل خود انتخاب کنیم؟

پارچه مبلی برای مبل یا صندلی جدید یک سرمایه بزرگ است – شما نمی خواهید چند ماه پس از رسیدن قطعه در آستان خانه ، حدس بزنید. مواد اشتباهی را انتخاب کنید و متوجه می شوید که با لکه ها و لکه ها مبارزه می کنید. در رنگ یا الگو اشتباه کنید ، و کل اتاق دچار مشکل می شود (یا برای اینکه دوباره تکه تکه کنید ، تکه تکه می شوید). بنابراین قبل از اینکه پارچه مبلی جدید خود را انتخاب کنید ، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید از نظر دوام ، راحتی و سبک باید چه مواردی را در نظر بگیرید. در اینجا نحوه به صفر رساندن انتخاب پارچه ای که سالها با آن زندگی می کنید خوشحال خواهید بود.

چگونه بهترین پارچه رویه را برای مبل خود انتخاب کنیم؟

به هر حال اثاثه یا لوازم داخلی چیست؟
اثاثه یا لوازم داخلی موادی هستند – که شامل پارچه ، بالشتک ، روبان و فنرها هستند – که پوشش نرم صندلی ها ، مبل ها و سایر مبلمان را تشکیل می دهند. این روند از قرون وسطی آغاز شد و در طی قرون 17 ، 18 و 19 محبوبیت بیشتری یافت. در طول سال ها ، طیف گسترده ای از مواد از یونجه گرفته تا موی اسب تا پشم استفاده شده است. در روکش مبلمان مدرن از فنرهای فلزی و کف برای دوام بیشتر استفاده می شود. اگرچه ممکن است مواد داخلی قابل مشاهده نباشند ، اما تفاوت زیادی در راحت بودن قطعه ایجاد می کنند. و اگرچه پارچه همیشه قابل تغییر است – و ممکن است لازم باشد که بسته به ساییدگی آن تغییر کند – اما انتخاب لایه های داخلی با کیفیت بالا به اطمینان از دوام این قطعه برای سالهای آینده کمک می کند.

نحوه انتخاب بهترین پارچه اثاثه یا لوازم داخلی مبل (یا صندلی ، یا تابلو فرش)؟

خرید پارچه مبلی ، اجازه دهید نیازهای عملی شما منجر شود ، میچل گلد و باب ویلیامز ، موسس شرکت مبلمان منزل که نام آنها را به اشتراک می گذارد ، توصیه می کند. باب ومی گوید: “ابتدا به نحوه زندگی خود و اینکه چه کسی از این قطعه استفاده می کند ، توجه کنید.” “این به شما کمک می کند تا در مورد نوع مواد انتخاب کنید.” شما ممکن است ظاهر آن مخمل ابریشمی را دوست داشته باشید ، اما به سرعت در خانه ای با بچه ها یا حیوانات خانگی از بین می رود. قطعات در مناطق پرتردد مانند خانواده یا اتاق های نشیمن به پارچه های بادوام احتیاج دارند ، در حالی که مبلمان هایی که ساییدگی زیادی ندارند ، مانند اتاق خواب یا سر تخت ، می توانند از هر نوع پارچه ای استفاده کنند.

 اشتباه بزرگی که مردم مرتکب شده اند ، عدم در نظر گرفتن کیفیت پارچه مبلی است.

 

منبع:فابریک24

  نظرات