آشنایی با انواع مدل های متنوع پرده پانچ حریر در طرح های مدرن

1400/04/18

آشنایی با انواع مدل های متنوع پرده پانچ حریر در طرح های مدرن

پرده های پانچ چیست؟ مزایای استفاده از پرده های مدل پانچ چیست؟ انواع پرده پانچ حریر کدامند؟ پرده مدل پانچ چه ویژگی هایی دارد؟ پرده پانچ در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟ چطور پرده های مدل پانچ را بشوییم؟ قیمت پرده های پانچ چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ و پاسخ بسیاری سوالات دیگر که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد را در همین مقاله می خوانیم. در صورتی که شما نیز می خواهید پرده پانچ خریداری نمایید اما اطلاعات کافی در این زمینه را ندارید پس با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع مدل های متنوع پرده پانچ حریر در طرح های مدرن

پرده پانچ حریر چیست و چه مزایایی دارد؟

پرده ها یکی از مهمترین گزینه های دکوراسیون هر خانه ای می باشند. پرده مدل پانچ یکی از مناسب ترین گزینه های خرید پرده می باشد. قبل از هر چیز باید بدانید که پرده پانچ چیست، همچنین باید با مزایای این مدل پرده نیز بیشتر آشنا شوید. خوب است بدانید که پرده ی پانچ یکی از نمونه پرده های جدیدی است که به تازگی وارد صنعت مد شده است. پرده پانچ های حریر نیز به دلیل سادگی و زیبایی که دارند خیلی زود به یکی از پرطرفدارترین گزینه های خرید پرده تبدیل شده اند. همین سادگی پرده پانچ حریر باعث شده است که خیلی زود به یکی از مناسب ترین گزینه های دکوراسیون هر مدل خانه ای تبدیل شود.

آشنایی با مهمترین ویژگی های پرده پانچ

تا به اینجا با پرده های مدل پانچ آشنا شدید و متوجه شده اید که پرده پانچ ها جز آن دسته از موارد دکوراسیون می باشد که خیلی زود مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. اکنون با برخی دیگر از ویژگی های پرده ها آشنا می شوید تا بتوانید در انتخاب پرده مورد علاقه تان بهترین گزینه را با دیدی باز انتخاب نمایید:

نصب آسان پرده:

همان گونه که در تصاویر پرده های پانچ مشاهده می کنید پرده پانچ حریر بسیار ساده طراحی شده است و به راحتی نیز قابل نصب می باشد. با راحت تر شده نصب پرده ها هزینه نصاب نیز بسیار کمتر شده است. شاید هزینه نصب برای اولین بار پرده ها زیاد به چشم نیاید. اما خوب است بدانید زمانی که بخواهید پرده ها را در طول سال دو یا چند برای برای شستشوی به خشکشویی ارسال کنید هزینه نصب پرده ها به وضوح مشخص می شود. بنابراین برای کم کردن هزینه نصب پرده، پرده پانچ مناسب ترین گزینه می باشد.

شستشوی راحت:

پیده پانچ ها به دلیل اینکه ساده تر هستند و دارای چین های کمتری نیز می باشند شستشوی راحت تری را می توانید تجربه کنید. همچنین به دلیل اینکه جنس آن ها حریر می باشد سبک وزن تر نیز هستند. شما به راحتی می توانید با خرید پرده پانچ حریر در هزنیه های خود صرفه جویی نمایید.

پرده پانچ یک گزینه مقرون به صرفه می باشد:

پره پانچ ها به دلیل اینکه ساده هستند و به پارچه کمتری نیاز دارند بسیار مقرون به صرفه می باشند. همچنین هزینه بسیار کمتری بابت نصب پرده باید بپردازید. لازم به ذکر است که پره پانچ ها دارای تنوع بسیاری بالایی هستند که در ادامه با هم مدل های مختلف پرده را مورد بررسی قرار می دهیم.

طرح های چاپی با ماندگاری بسیار بالای پرده:

طرح هایی که بر روی پرده چاپ می شود. دارای ماندگاری بسیار بالاتری هستند. جوهر و دستگاه چاپ پارچه ای که برای آن ها استفاده می شود دارای کیفیت بالاتری می باشند.

 آشنایی با انواع مدل های پرده پانچ حریر

همان طور که در بالا نیز اشاره شد پرده پانچ ها دارای مدل های متنوعی می باشند. که به مشتریان خود قدرت انتخاب بالایی را می دهنند. شما نیز می توانید پرده ی پانچ مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه با هم چند نمونه از پرده پانچ ها را مشاهده می کنیم.

پرده های مدل راه راه:

انتخاب پارچه های حریر راه راه باعث بزرگ تر شدن جلوه اتاق شما می شود. در صورتی که از پارچه های راه راه عمودی استفاده نمایید شما شاهد ارتفاع بیشتر اتاق خود خواهید بود. بنابراین پرده پانچ حریر راه راه را به کسانی که می خواهند اتاق بزرگ تری داشته باشند پیشنهاد می کنیم.

پرده های مدل گل دار:

این مدل پرده پانچ ها برای افرادی مورد توجه است که به سبک و دکوراسیون قدیمی علاقه مند می باشند. اما به خاطر داشته باشید که گل های پرده حتما با سایر لوازم خانه تان هم خوانی داشته باشد. شما با انتخاب این مدل پرده یک مدل منحصر به فرد و خاصی را به خانه خود هدیه می کنید.

پرده پانچ های ساده و تک رنگ:

این مدل پرده پانچ حریر یکی از پرطرفدار ترین مدل های پرده می باشد. پرده پانچ های حریر و تم ساده مخصوصا اگر با رنگ دیوار اتاق تان ست باشد جلوه خاصی را به خانه شما می بخشد. رنگ سفید در این میان مشتریان و طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند

قیمت پرده پانچ حریر چقدر است؟

قیمت پرده پانچ حریر به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در نحوه قیمت گذاری پرده ی پانچ می توان به جنس و مدل پارچه ها اشاره داشت. همچنین متراژ مورد نیاز شما که با توجه به پنجره ها اندازه گیری می شود در قیمت پرده پانچ تاثیر گذار می باشد. امابه یاد داشته باشید عوامل بیرونی همچون نرخ دلار و میزان تورم بازار همیشه در قیمت کالاهایی همچون پارچه پرده حریر تاثیر گذار می باشد. اما با توجه به زیبایی و جلوهن خاصی که این پرده ها به دکوراسیون خانه شما می دهند یکی از مقرون به صرفه ترین گزینهن های خرید می باشند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنم حتما این گزینه را جز انتخاب های خود قرار دهید.

آخرین سخن درباره انواع پرده های مدل پانچ

 پرده پانچ حریر به دلیل قیمت بسیار مقرون به صرفه، تنوع بسیار بالا و کیفیت جنس کالا همیشه جز یکی از بهترین انتخاب های هر شخصی می باشد. در صورتی که برای شما نیز قیمت و کیفیت و از همه مهمتر تنوع انتخابی دارای اهمیت است به شما نیز استفاده از این مدل پرده ها را پیشنهاد می کنیم.

منبع:کلکسیون

  نظرات