قبل از خرید پارچه بلک اوت با این پارچه بیشتر آشنا شوید

1400/04/15

قبل از خرید پارچه بلک اوت با این پارچه بیشتر آشنا شوید:

در صورتی که علاقه زیادی به فضای تاریک دارید به سراغ پرده هایی با پارچه بلک اوت بروید. پرده هایی که جنس پارچه های آن ها بلک اوت است در برابر ورود نور آفتاب به شدت مقاومت می کنند. تا آنجایی که به آن ها پارچه های ضد نور هم گفته می شود. اکنون در صورتی که شما نیز قصد خرید این مدل پارچه را دارید. پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی این مقاله را تا انتها بخوانید. با مزایا و معایب این مدل پارچه بیشتر آشنا شوید. در نهایت تصمیم بگیرید که چه مدل پارچه ای را برای پرده منزل تان لازم دارد.

انواع طرح ها و رنگ های پارچه بلک اوت:

علت محبوبیت پارچه بلک اوت چیست؟

هستند افرادی که علاقه زیادی به تاریکی دارند. این افراد به قول معروف میانه ی خوبی با روشنایی ندارند. به همین دلیل به سراغ پرده ای با جنس پارچه بلک اوت می روند. علاوه بر اینکه این نوع پارچه، بین این افراد محبوبیت دارد. همچنین برای پرده اتاق های هتل ها ، پرده استودیو عکس، سالن نشیمن، سالن سینما و تئاتر، پرده آزمایشگاه و دیگر برنامه های تجاری، کتابخانه ها، اتاق های مانیتورینگ و سالن هایی که از ویدئو پروژکتور ، بسیار مناسب هستند.

چرا که این مدل پارچه، 90 درصد تاریکی را ایجاد می کند. پس دیگر لازم نیست به دنبال جواب های دیگری برای اینکه “چگونه اتاق را تاریک کنیم” باشید. با خرید و استفاده از پرده های بلک اوت، خواب و کار خود را راحت تر کنید. اگر عاشق آرامش و فضای تاریک هستید پیشنهاد می کنم حتما این مدل پارچه را امتحان کنید.

بلک اوت با انواع طرح های پارچه پرده:

جالب است بدانید که هنوز افرادی هستند که برای تاریک کردن فضای اتاق خود، با وجود اینکه علاقه زیادی به پرده های روشن و طرح دار دارند؛ به  سراغ پرده های زبر و تیره می روند. ولی خوشبختانه با ورود پارچه های بلک اوت که بیشتر هم به پارچه ضد نور معروفیت دارند. افراد می توانند به سراغ انواع پارچه های رنگ روشن و طرح دار بروند. ولی از جنس بلک اوت که امروزه بسیار هم پرطرفدار شده است. در ادامه چندین مدل پارچه بلک اوت را نمایان کرده ایم.

پارچه بلک اوت از چه جنسی هستند؟

خوب است بدانید که پارچه های مورد استفاده در پرده بلک اوت از ماده ‌ای به اسم فم تولید و عرضه می شوند. جنس استفاده شده با کیفیت و بافت مدرنی دارند. این محصول بسیار با دوام و محکم است و به همین دلیل مانع نفوذ نور به محیط داخلی می شود.

مزایای شید بلک اوت چیست؟

پارچه و شید بلک اوت مزیت های زیادی دارد. همچنین با وجود تمامی این مزیت ها و کاربرد آن در بخش هایی که نیازمند تاریکی هستند، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. اکنون در ادامه چند مزیت کلی پارچه و شید بلک اوت با هم می خوانیم.

  • جنس با کیفیت و مقاوم بسیار بالا
  • شستشوی سریع و آسان و نصب ارزان
  • حفظ حریم خصوصی با استفاده
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه پارچه و شید های بلک اوت
  • داشتن تنوع در طرح و رنگ حتی با قابلیت چاپ طرح های اختصاصی

    انواع طرح ها و رنگ های پارچه بلک اوت:

    یکی از مهمترین مزیت های اصلی پارچه بلک اوت، گستردگی تنوع طرح و رنگ این مدل پارچه ها است. شما با توجه به طرح و مدل دکوراسیون و رنگ کاغذ دیواری، رنگ کلی منزل خود بهترین پارچه های بلک اوت را انتخاب و خریداری می کنید. از رنگ های تیره و روشن گرفته تا زمینه های مات و براق این امکان را به شما عزیزان می دهد که محیط داخلی منزل و یا محیط کار، سالن ها، هتل و …خود را جذاب تر و زیباتر از همیشه نشان دهید. با هم چند مدل پرده بلک اوت می بینیم.

    کاربرد پرده شید رول فوم دار یا پرده بلک اوت :

    تا به اینجای مقاله شما را با انواع مدل ها و مزایای این مدل پارچه آشنا کردیم. اما شاید سوال اصلی این باشد که این مدل پارچه های پرده ای در کجاها و برای چه مواردی کاربرد دارد؟

    با توجه به اینکه پارچه بلک اوت، از ورود نور خورشید جلوگیری می کند؛ کاربرد زیادی پیدا می کنند. یعنی علاوه بر اینکه مورد پسند افرادی که علاقه ای به نور و روشنایی ندارند قرار می گیرد. مورد توجه افراد دیگری قرار می گیرند. به طور مثال:

    • استفاده از این مدل پارچه برای سالن هایی که از ویدیو پروژکتور استفاده می کنند. در این سالن ها تاریکی نقش مهمی دارد پس این مدل پارچه بسیار مناسب است.
    • شید بلک اوت برای سالن های تئاتر و سینما که به تاریکی محض نیاز دارند؛ نیز مناسب هستند.
    • پارچه هایی که جنس آن ها بلک اوت می باشد برای هتل های لوکس و رستوران های خاص مورد استفاده قرار می گیرد.
    • از این مدل پارچه ها در ادارات و شرکت ها به جهت اینکه کاربران از مانیتور استفاده می کنند؛ مورد استقبال قرار می گیرد.
    • پرده هایی با جنس پارچه بلک اوت برای آتلیه عکاسی و فیلم برداری نیز گزینه بسیار مناسبی هستند.
    • جالب است بدانید از این پرده های بلک اوت برای مناطق گرمسیر برای جلوگیری از نور آفتاب بسیار کاربرد دارد.                                          
    • منبع :گروه پرده کلکسیون
  نظرات